Na záchranu Vašeho podnikání je již pozdě

O reklamním textilu jste nikdy neuvažoval. Nechávala Vás chladným prostě veškerá propagace Vašich služeb. Marketing jste považoval za zbytečnost. Měl jste doopravdy hloupé názory. Nyní to již víte. Bohužel už však nemáte žádnou šanci Vaše podnikání zachránit. Co se dá dělat. Litovat se nebudete. Není to Váš styl.

Vaše podnikání se Vám již bohužel nepodařilo zachránit

O reklamním textilu jste začal přemýšlet hodně pozdě. Měl jste se marketingu a propagaci věnovat od úplného začátku. Ve Vašem případě už bylo doopravdy hodně pozdě na rozjezd nějaké velkolepé marketingové kampaně. Podnikání se Vám již nepodařilo zachránit. Nyní už víte, že jste vše dělal špatně. Třeba se ze svých chyb poučíte. Vždy můžete zkusit začít podnikat v něčem jiném.

Na záchranu Vašeho podnikání je již pozdě
Ohodnoťte příspěvek